Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Saturday, February 19, 2011

Mengapa....

Kau katakan pada aku yang engkau sudah berubah...Kau kata engkau sudah bahagia dengan dia...Tapi Sikap kau sama..tidak sedikit pun berubah..kau sentiasa kasar pada aku..Aku mungkin lega bila dengar kau sudah bahaagia..tapi aku kecewa sebab sikap kau tidak berubah..sedang Kekasih kau selalu katakan "cakap elok2 dengan mie"..tapi kau cakap "kita org dh biasa...


Hakikatnya aku tidak pernah suka kau kasar dengan aku dari dulu lg..tapi kerana aku syg pada kau dulu..aku hanya diamkan diri sahaja..walaupun sekali sekala aku berbunyi tapi kau hanya ikuti nasihat aku sekejap sahaja..Mungkin sudah takdir kita tak mugkin bersama...Kadang kadang aku fikir..Kau saja nk sakitkan hati aku..supaya aku lupakan kau...Sebenarnya..aku dh mula lupakan kau..memang pada mulanya sukar..aku tak dapat tdo kerana memikirkan kau..aku tidak tenang kerana memikirkan kau..


Aku bersyukur kerana ada kawan yang boleh membuatkan aku ketawa..aku bersyukur kerana aku masih ada keluarga untuk aku katakan yang keluarga lebih penting dari segalanya di dunia ni...Baik atau Buruk semua bergantung pada aku untuk menilainya...Kerana peristiwa hitam itu lah yang membuatkan aku sukar melupakan kau..tapi aku sudah mulai lupakan..Peristiwa yang mana aku tidak harus terlibat..tapi kerana aku manusia biasa yang mudah ingin menolong tidak memikirkan keburukan nya...Dan kerana itu ia mengajar aku pengalaman hidup..Walaupun kadang kadang terdetik di hati aku bagaimana keadaan kau..


Mimpi yang aku alami dahulu setelah peristiwa itu membuatkan aku sedar atas kesilapan aku..Aku bersyukur kerana diberi pertunjuk..Kini aku mulai berhati hati untuk memilih seseorang...bukan kerana paras rupa saja yang akan aku fikirkan..Biarlah orang cakap "comel mie awek tu.kau tak nak try ke"..Pasti aku akan diam atau cakap..biarlah...Bukan apa..aku tak nak buat silap kali ke dua..Kerana jenis aku yang akan caring dan sayang sgt2 jika aku jatuh cinta...


Dunia ini cukup indah untuk di hayati tapi hanya sementara...
Dan Syurga berkali ganda akan di miliki untuk selama-lamanya...



No comments: