Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Friday, April 13, 2012

Besday Girl...

Assalamualaikum....Semalam sempat kami semua membuat kejutan harijadi kepada ehin a.k.a farahin...Walaupun kejutan dia tak la semewah dan setanding org lain tp yg penting niat kami itu bermakna...Kejutan ni sebenarnya idea aini dan kwn2 dia..So aku ni hanya perantaran je..Bawa ehin ke lokasi kejutan...Kahkaka~.


Dah la dia rabun..depan mata pn xnmpk lg..adoyai..mmg btl2 supriseeee ..kahkhakhahk~...Agak ramai jugak yg hadir smlm dalam 13 org kot..xsempat kira..tp lebih dr 10 org la..ALHAMDULILLAH...memeriahkan lg acara ini..kkkkekekekek...Kita org wat kt TC sbb tc tu mcm kawasan dia agak sesuai la..tapi yg xbest adalah beruk2 atau pun pelapis bg filem the apes yg akan datang nnt..Biasalah kan..bau makanan..mane dia org xmai..kakahkha...


Apa2 pn smlm adalah yg terbaik...good job everyone for making this event going well..ecehcehceh..speaking plakk...ok gmbr di bwh akan ceritakan semuanya...














1 comment:

ribenaPeaceGurl :) said...

terimas abg mie sbb sudi menjadi ahli propaganda kami! hihihiih