Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Sunday, May 15, 2011

Memang Biasa...

Alhamdulillah..Setelah berapa hari offline blog ni..akhirnya blehh jugak on..tp hari  ni aku buka kedai dalam keadaan tak brpa best..Kedai bersepah sana sini..Sampah ada di mana2...adoyai..Sampah sepah aku boleh tahan lagi..tp ulat sampah dh besor2..iskk..xtgk ke tong sampah ni mcm mane..aku baru je cuti 1 1/2 dh jd gini...sabo jer la..nak ke tak nak..mmg aku je kena settle..nnt kang ckp apa lakk...Smlm lak aku dpt berita gembira dr ayah sedara aku..Yg mengatakan isterinya sudah selamat bersalin..Dpt heroo tuu..klu sekrg ni bkn sng nk dpt hero taww..asyik2 perempuan..iskk..kira sepasang sbb yg sulung tu gurl yg comel dan riuh bercakap..huhuh...Mgkin hari ni or esok nenek aku pg rumah ayah sedara aku di nenasi utk menjaga2 maksu dan baby baru tu..Kena ade org yg pengalaman dlm bab ni..klu tak nnt baby tak sihat..huhu..akhir bln ni lakk my twin nk kawin...Dh kawin pun dia..aku lmbt lg..hoho..biasala..aku ni suke enjoy dlu...erkk!!...ni klu joe baca mesti ada menda dia nk ckp...cut!! cut!!..erkk...smpai sini je la dlu sbb mood xok sgt..As'salam...

1 comment:

Joe Black said...

aku memang banyak menda nak cakap ni sin...

pertamanya : ko buang sampah apa sampai berulat tu sin?sampah kepak ayam goreng beli kat pasar malam ke?

keduanya : jom arr gi nenasi...kalau nak tengok anak bulan kena gi nenasi

ketiganya : erk...ko bila nak kawen sin?ko jangan lambat2 sin...rugi ko..benda sedap jgn lambat2...erk..

sekian...