Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Friday, July 15, 2011

Mimpi Yang Tak Sudah...

Mimpi bagi aku adalah sesuatu perkara yang biasa dilalui oleh semua orang termasuk la diri aku ni...Aku baru je search maksud2 mimpi kt google..Macam taksiran yang telah diterjemahkan kt web tu...Aku pun cuba mencari maksud mimpi aku hari ni..takder..Mungkin DIA yang MAHA mengetahuinya...Kalau mimpi ngarut2 aku tak kisah sgt..tapi ada keunikan dalam mimpi aku ni...

Mimpi aku ni bermula semasa aku baru balik dari tempat yang jauh tp tak pasti dr mana..sebab masa tu aku bawak 2 beg yg besar..Semasa turun bas tu aku melihat 1 kain rentang yang menyebut 1 perarakan untuk menyambut kedatangan bulan ramadhan akan dilakukan.. aku habis je baca  kain rentang tu 1 perarakan sudah bermula...

Dengan kain sepanduk dan selawat kedengaran...Dan aku kt situ turut membuat perkara yang sama..Selawat ke atas Nabi Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam..Aku tengok semua kenderaan dan serta orang ramai berhenti dan ikut sama berselawat..tapi dalam perarakan tu tak ramai org..cuma sikit jer...Mungkin dalam 10-15 org jer..

Dalam perarakan tu aku nampak seorang awek mmg cantik..muka berseri seri..dengan senyuman dan pakaian dia yang cantik...Aku mmg kenal dia..tapi mcm mane ekk dia leh masuk dalam mimpi aku..Selepas perginya perarakan tu aku di tegur kawan aku...AZRUL..kawan dari sekolah lagi..(Dia pun leh masuk mimpi aku)...nampak azrul baru balik dari kem dia..tgk dari pakaian dia..dia mcm keje askar..selepas borak2 kejap..aku ajak dia singgah umah aku dulu...

Semasa sampai je rumah aku..perarakan tadi rupanya2 berakhir kt rumah aku..Dan awek tadi pun ada..lepas tu awek td tegur azrul..dia salam dgn azrul..rupanye azrul tu abg dia..aku tengok je awek tu..mmg cantik..sopan..penuh dgn cahaya je muka dia..dalam hati masa tu nk je amik dia jd isteri...tp tak terluah..kemudian azrul pulang dengan adik dia..Then azrul patah balik jumpa aku..dia salam dan peluk aku..dia pun pergi dari mata aku...Kemudian aku sedar..hmm..macam persoalan dalam minda aku ni..tapi xtahu nk ckp kt sapa..seperti aku ni nk jawapan tapi sapa nk bg ekk..aku sabar jer la..harap2 ada pertanda baik utk aku..AMIN.. :)

2 comments:

QueeN TerataI said...

haaaaaaaaa.. nak bertemu jodoh la tu kot ;) abg dia peluk tu sbb dia setuju suruh ko jaga adik dia tue :) errrr betul ker? hehehehe

Mie Fisher said...

ahaha~..ntah lerr...