Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Monday, July 11, 2011

My Besday...

Hari ni Besday aku..Sejak Tgh malam semalam lagi aku dapat wish dr kawan2 aku sama ada yg rapat atau pun tidak (Facebook)...Disebabkan aku pakai BlackBerry...ringtone aku sentiasa bunyi tut! tut! sbb Noti masuk dari facebook...ahaha~..Aku tak nak silentkan sebab aku nk hargai semua org yg wish aku dan aku nk ucap terima kasih..Terima kasih byk2.."Mie..Hari ni ko cuti..tak pun masuk petang..Aku nk belanja makan sempena besday ko"..Tu BBM dr Joe Black...Aku yang baru je nk pg berak terus je jawab..."erkkk!!..nk kua pukul brpa?Nk pergi KL ke?Okkk...aku jawab..Padahal aku taw mesti kat area sini2 je..Sekitar bandar kuantan la tu..Aku tak kisah mana2..Rezeki jgn ditolak...huhu..


Dalam pukul 12 aku gerak dgn Mereka berdua tu..Pergi makan dulu kt Chicken Rice Shop...Macam Biasa mmg jenis aku je ikut apa diorg nk order..Nk cite kt sini aku tak ingat sbb mmg rambang mata nk memilih set situ..Huhuhu...Sementara menunggu makanan siap..Aku balas la komen2 dan wish dr kawan FB..Lagipun mereka dua org pg usar Blackberry ke GALAXY TAB aku tak ingat sebab aku tak ikut..aku tgu kt meja jer.....Ntah beli ke tak tu..iskkk...Makanan dah sampai..Diorg pun sampai..Ingat aku bantai je sorg..tp segan plakk..wakaka..Xderla..main2 je J AND E..Then semua set yg kami order tu lengkap..Kita org mencekik sampai si Gemok tu mkn semua kuih mcm popia tu..apa kebenda aku tak ingat nama makanan tu..Aku amik 1..Dia amik 3..ira xamik lgsg..iskk..Sapa yg gemok ni erkk..Renung2 kan lah...wakakak...






Lepas je mkn..kami atau kitaorg jalan sekitar dalam ECM tu...Jalan2 je sambil cuci mata atau usha org cakap..Mungkin lain hari apa yg kami usha tu akan kami beli..Inilah dikata suvery..Betul ke mie??Betul la Pakcik makcik...erkk...habis je semua tmpt kami kunjung dalam ecm tu..Kami bertolak utk ke destinasi lain walaupun sebenarnya kami sendiri tak tahu..Sebab driver ni tak berapa btl..BAHAHAHAH~...erkk..jgn mara..huhuh...


Then kemudian kata2 sepakat telah tercapai dimana kami pergi pejabat pos Bukit UBI...erkk..Sebenarnya bkn kata sepakat tapi si driver baru teringat yang dia kena pos sumting ke MIRI...ahahahah~...Tapi boleh plak dia dgn Awek dia bertengkar pasal "Eh btl ke leh sampai MIRI ni,??..Betul laaaa...Jap meh aku Bulatkan MIRI tu.."..Begitulah ayat yang aku hampir pasti digunakan oleh mereka..erkk!!..ahahah~...Aku yg Duk belakang hanya menahan semua suara2 yang sumbang oleh mereka..Walaupun sebenarnya aku dah biasa...Kadang aku jd pekak duk dibelakang...wakakak~...Erkk...Kemudian kami pergi Megamall untuk menyantap Menu utama kami..JENG3...iaitu COOL BLOG..erkk..Sebenarnya Mereka berdua ni pernah cuba untuk membuat bisnes ini...Tapi aku tak ingat bagaimana tak jd...Aku mudah lupa la plak..iskkk...Huhu..






Kemudian kami boleh dikatakan OTW balik ni..Tapi sampai je di tanah putih..Boleh plak kami pusing balik sbb si driver nk cari motor yang dia cakap agak2 xleh start tu..Kata dia..Dia nk beli untuk bawak pergi mancing..Motor2 mcm tu la dia cakap nk bawk pegi mancing..Kalau baru nnt cepat rosak..huhuh..Yeke dia ckp macm tu...aku rasa la..huhuh...Kemudian kami pergi setiap kedai motor dikuantan semata mata nk mencair motor tersebut...tapi semua tak tercapai..Paling murah pun rm1500..Dia nk cari yg rm100 je..Tu pun kalau ada..heeee...Cari kat MUDAH je la J..


Setelah semua itu selesai kami pun bertolak pulang...agak penat laa..aku pun sampai terkenyang2 je dlm keta tu..huhuh..APA2 PUN..Aku nk ucap terima kasih banyak2 pada mereka berdua..Terima kasih belanja..walaupun sebenarnya asal kua je mesti belanja..iskkk..Dan pada mereka yg wish besday aku tu...terima kasih byk2..Sbb setiap kata2 itu adalah 1 doa..ekk! aku rasa sampai sini je la dlu..lain kali lak aku coretkan lagi kisah aku..ASSALAMUALAIKUM..Amin...

No comments: