Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Saturday, July 23, 2011

Sorry sebab marah...





Sejak akhir akhir ini aku agak susah nk update blog..Macam dah bosan pn ada...atau mungkin tiada banyak sgt perkara yang aku nk cite kt sini..tapi itu tidak bermaksud aku tidak akan update blog yang tidak seberapa ini..Ada kalanye ada cite yang aku nk update tapi lepas tu lupa...hehehe...


Hari ini aku di datangi seorang budak yang agak2 jarang la aku nampak...Dia nk pakai pc..Aku macam pernah nampak dia tapi tak berapa ingat...Tak lama kemudian dia tengok aku semacam je..Lain macam plak budak ni pandang aku...ade xkena ke dgn muka aku yg tak seberapa ni...Kemudian dia pgl..Abg mie..abg mie gaduh ke dgn capital A...erkk..aku terkejut..ni sapa?tanya aku...Dia gelak plakk..ni adik capital A..owhh!!...adik dia rupanye...ptt la mcm pernah nampak...


Memang sebelum ni aku ada gaduh dengan si dia..Bukan apa..Dia suke sgt keluar mlm2 buta..Aku marah dia sbb perkara mcm tu..Kan dia perempuan..Mmg la xske..dengan pewatakan dia mcm tu mmg xsesuai kuar mlm2 buta...Mungkin bkn hak aku nk nasihatkan dia or marah dia..tapi sebagai seorang mmg amik berat..aku ptt buat mcm tu...Selebihnye pada dia la...Aku dah laksanakan tanggungjawab aku...


Bila aku tanya..Awak ni solat tak?dia jawab solat..tapi time magrib sampai isyak dia mesti ada kuar..Kadang2 aku fikir.."CUTI" kot...tapi selalu sgt..xpela..itu urusan dia dgn ALLAH..aku tanya je...Kalau selepas ini dia nak apa ke..aku rasa xperlula aku sungguh sgt..itu hak dia...Sehingga hari ini dah dekat seminggu dia xsms aku..xperla..mungkin dia takot kot..Sebab aku tengking dia mcm tu...Sebab masa tu mmg aku btl2 marah dgn sikap dia...Mmg xske..


Apa apa pun aku berdoa agar dia faham akan niat aku sebenarnya..Bukan aku suka suka nk tengking dia or wat ever..Sesungguh aku mmg jrg marah org depan2 kecuali niat aku tu bersebab..tapi bdk2 cc ni selalu aku marah sbb buang sampah merata rata..pastu bising..ahahah!..tu lain kot..kui3...ok la..sampai sini je utk kali ini...Adiosss...

1 comment:

Unknown said...

jgn marah sya ek... :)