Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Tuesday, July 26, 2011

Setelah sekian lama....



Apa yang terjadi biarlah terjadi...kalau ada jodoh pun kita sabar jer la..Sesungguhnya aku bukan seseorang yang tabah atau cekal hatinya..Aku manusia yang amat lemah sekali..mungkin ada kebaikan dari semua yang terjadi itu..Sabarlah wahai hati dan tubuh aku yang lemah yang tak berdaya ini..Mungkin nampak jer keras tapi batinnya tidaklah sekuat mana...

Sudah berbulan aku rasa...Baru  minggu lepas aku dapat tahu..."Nape ko balik tak jumpa dia mie?"..tu ayat yang keluar dari mulut orang yang aku kenal sgt...Aku tidak tahu pun yang dia tunggu aku ..Mana la aku tahu kan..Dia sibuk masa tu..Aku ingat datang jer laa...Memang niat nk tengok wajah dia tapi aku rasa macam ragu2 je dalam hati aku ni..

"Sian dia mie...Dia ingat ko tak datang..tapi ko dah balik pun..."tak perlah.menda dah lepas..lagipun kan kawan2 dia ada masa tu..kan ada org tak suke aku..."..hurmm....tapi kalau ko nk tahu mie...Dia mmg nk jumpa ko..tapi ko datang bg hadiah je..Sian dia mie...hurmm..xpela..menda dah lama..menyesal pun ada dalam hati aku bila fikir balik...sakit hati pun ada..Sabar jer la..Ada lagi perkara yang lebih baik dari semua ni...

Ala..dia anak org kaya..skrg dia dh kt amsterdam pn..biarla dia..janji dia bahagia..lagipun aku mana sesuai dgn dia..berlambak lagi kawan2 dia yg ok dr aku..Aku ingat lagi ada sorg mamat tu siap hina aku lg sbb dia kaya sgt..mmg aku nk gaduh time tu..tp sabar..kerana budak tu aku dh kurang contact dgn dia..."tau mie pasal tu...tapi seingat aku la..dia dgn bdk tu tak kawan dh lepas tu"...Ooo..yeke.."...

"Ok la mie...ak nk balik dh ni...adik aku kirim salam kt ko.."..Walaikumusalam..."...Nnt kirim salam balik adik ko ekk..cakap dia nnt aku dtg jmpa dia.."..Aishh..Susah btl nk bercinta..kalau dapat plak anak org kaya...tapi masa kawan dlu dia cakap ayah keje biasa2 je..hmm..xperla..dah xleh nk wat apa..aku rasa sampai sini je laa kisah hidup aku yg tak seberapa ni...Ada org lagi rumit dari hidup aku...Mungkin aku ni sedikit je..Ok la...Stopp!! adiosss...

1 comment:

Don Juan de Markobang said...

aku mlas nak baca abis..ape yg lama sbnarnye ni..erkk..ehehehe