Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Wednesday, December 15, 2010

Terima Kasih dan Doa untuk Mu Sahabat...



Semalam aku sempat lagi dapat keluar makan dengan mereka berdua..Rasa dah agak lama tak kuar dengan dia orang seperti sebelum ni..memang aku rindu saat macam tu..Mesti ada kelainan dari kawan2 yg biasa aku keluar..Ntahlah..tak dapat nk gambarkan bagaimana perasaan itu..Just seronok dengan mereka berdua..


Setelah selesai misi aku yang telah diamanahkan pada aku oleh mereka kami pun pergi makan kt ana ikan bakar masak petai..walaupun sebelum itu seperti tak jd..huhuh tapi jadi gak..huk3..Menu kami sup ayam, sayur khailam ikan masin dan siakap goreng pedaasss..ahahaa...Sedap bg aku walaupun pada mereka kurang sedap..aku ni jenis makan je..janji ada menepati ciri masakan..ahahaha..


Terima kasih pada mereka berdua buat sekian kalinya belanja aku makan lagi..Bila turn aku ni..Isk.. Kamu berdua tunggu la..Aku pasti akan belanja kamu berdua..Sabar je la..ahahaha...Aku akan ingat setiap tempat yang kamu berdua pernah pergi dan aku ada disitu..Pasti aku akan balas kembali..InsyaALLAH..


P/s~Aku doakan kamu berdua dapat bersama sehingga akhir hayat..amin..

1 comment: