Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Wednesday, December 29, 2010

Enjoy day...

25 Dis dimana aku dan kawan2  telah melancong 1 daerah kuantan dalam masa sehari tanpa balik rumah..gile ahh..tiba2 semua buat cam gile skit..ahahah.walaupun begitu tapi seronok..lehh enjoy tanpa segan silu..isk2..yela kan sebelum aku start balik keje ni..aku habiskan masa cuti ku dengan kwn2 yg terdekat..walaupun aku xajak diorg..diorg ajak aku..ahahah..

Kuantan parade

Destinasi pertama kami...Niat untuk karoke..Memang tu list kami yg paling atas..ahahha..Sebelum naik atas..kami sempatla jugak amik gmbr kt ruang legar bwh tu..dihiasi dengan bunga2 dan lampu2 krismas..cantik la jugakk..ramai yg amik gambar time tuu..kami pun amik kesempatan sedikit..heheh... Dengan gaya yg agak sempoi jer kami mem"pose"kan diri kami hadapan kamera hp...Then selepas penat lelah dengan acara photo kami pun naik atas..Macam biasa ktn parade agak sesak kalau time cuti2 ni..kami booking untuk 1 jam je..sbb byk lagi acara yg belum kami jalankan...Diaorg semua vokal power2..aku je jenis suara halus...T-T





Megamall

Destinasi kedua kami...Niat nak main bowling..tapi full..dengan cashier yg hampes..xder mesra pelanggan lgsg..rasa nk jet atas belakang...ahahah..mbr aku lakk dh berenti keje situ..so xdpt la keutamaan..ades..nape lak ko berenti awal ejan oii..ahaha...so,kami pusing2 la mega..sampai la kt macd..seperti ku kenal saje awek tu..mmg xlain dh xsyak lg..mmg dia..xpnh jumpa..hanya comment2 kt FB..nk tegur tp malas sbb dia cm bz mem"pose"kan diri..ahaha..xperla..biarkan dia..setelah penat pusing...kami pergi ecm lakk...

East Coast Mall

Kat sini kami xder apa2 plan..just nk cuci mata..mgkin shopping skit kot..tapi aku xbeli apa2 pun..mbr yg shopping...kalau aku gi mana2 je..mesti jumpa mbr2 aku yg lain...tapi kalau jumpa..xder menda lain nk tanya..Dah kawin ke mie?keje apa skrg?..soalan yg biasa diajukan oleh mereka2 yg berkenaan..ahahah...biasala tu..dh lumrah kehidupan..erkk..kami ade lah beli big apple..rasa mcm bdk2 je mkn donut..yg warna warni lakk tuu.muehehehh...xper..kita klu nk mkn menda mcm ni..kenala berani...berani ke???ahahha...


Kuantan Plaza

Destinasi kami seterusnya...Sebenarnya xder destinasi ni dalam list tp disbbkan megamall penuh..kami nak jugak main bowling..awal2 lagi kami dh booking 2 lane untuk permainan..tapi seblum tu kami kena balik dulu..sebab mbr sorg ni nk niaga lakk..so kena balik dulu...leh gakk mandi2 dlu..bg kemas2 skit..bg lap2 sikit bola dan kasut bowling..ahahah...! ok semua dh siap dengan kelengkapan masing2..moh kita ke sanerrrr...erkk..kami dh plan..sapa kalah dia belanja kfc or mcd kt TC..ahaha..lehh tahan gakk hadiah..masing2 dh semangat..huhu....First Frame cam mane aku leh 3 kali masuk longkang..ades..dh lupa cm mane tgn dan posisi bdn aku..Selepas frame yg ke 4..sudah mula mendapat balik sentuhan aku..ahaha..tp semua lehh tahan main..jatuhan pin setiap game 150++..nasib aku no 2..klu takk belanja diaorg la..fuh3...Tapi lepas abis game pun...tak jd gak gi TC..semua nk balik..last2 mkn kt umah jer..ahaha..xper2..next time..yg penting enjoy hari tuu...



aku lupa lakk nk amik score game tuu..adesss...

No comments: