Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Sunday, January 30, 2011

Biarkan Berlalu Kepedihan Mu...

Hari ni ada seorang gadis yang mana dulu aku pernah sayang bersua muka dengan aku..Pertemuan yang kami tak jangka kan..Jenis aku yang tak pandai nk menegur orang lain..Terutamanya Perempuan..Biasalah..aku ni pemalu sikit..kui3..


Aku masa tu beli barang sikit kt kedai..Dia nampak aku masa aku tgh baca surat khabar secara senyap2..errr..xper..tokey kedai tuu kenal aku..lalala~..dia tegur..


Dia~miee..wat apa sini..
Mie~laa..tgh bersiar2 ni..ahaha!..xderla beli brg sikit..nape awk lehh ada sini..beli brg gakk ekk..
Dia~xderla..beli top up kt 7E..Sy On d way nk ke T'ganu..singgah jap..Mie sihat ke??
Mie~sihat jer..Wat apa gi t'ganu?cuti2 ke?huhuh..
Dia~tak la..pergi rumah sedara sane..Sedara sakit...
Mie~oo..mcm tuu..Awk cm mane skrg..berisi sikit ekk..ahaha
Dia~iskk..comel apa..ahaha.sy mcm ni jer..xder perubahan sgt..hurmm..mie pakai no lama lg ke?
Mie~(awak mmg comel)..a'ahh..mie still pakai no lama lg..dh 6 thn pakai no ni..Awk xingat ke..Kita sama2 beli no ni...errr..
Dia~ingat..mie dh berubah sikit..senyum pun masih sama...
Mie~mie sama macam dlu..org lain mungkin berubah tp mie mungkin tidak...


Tiba2..ayah dia dtg...


Ayah dia~mie..lama xnmpk..sihat ke?
Mie~Sihat je uncle..uncle sihat??
Ayah dia~alhamdulillah mie...(dia ckp kt anak dia nk bertolak dh.)
Aku salam dgn ayah dia...
Dia~nnt sy msg mie...ok?
Mie~ok..Salam...


Aku dulu dengan dia mmg rapat sgt2..rumah dia aku lehh masuk tanpa Bantahan lgsg dr keluarga dia..aku rapat dgn keluarga dia...Leh katakan ahli keluarga dia kenal aku..Aku mmg suke dgn diaorg semua..tapi apa yg kita rancang xsemestinya akan berlaku..


Dalam masa berapa minit je dia bertolak..Hp aku terus berbunyi..Kami bermsg seperti seorang kawan..Sehingga saat aku tulis blog ni masih bermsg..Dalam 1 hari ni dia byk cerita pblm dia dari selepas perpisahan kami dulu sehinnga sekarang..Ayat dia seperti menyesal..


Aku cakap kt dia..Apa yg berlalu biar berlalu..tak salah fikirkan balik sbb itu lehh jadikan pengajaran...yang penting Segala kepedihan mu biarkan berlalu...mulakan yg baru...ok??..Dia ada gak tanya apa berlaku setelah   lama tak jumpa..Kalau aku cerita..mesti nangis dia ni..ahaha~aku cakap kt dia...Biarlah rahsia..Kerana terlalu banyak keperitan..



No comments: