Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Tuesday, January 4, 2011

Kedai ke??

Eerrmmm...pala aku duk fikir apa menda aku nk cite pada pembaca blog aku kali ini...Bila dh masuk thn baru ni..aku jadi cam xder menda nk citekan..mungkin aku skrg ni berada dalam keadaan aman jer...tak ade dugaan yg begitu memeritkan seperti tahun lepas..tdo pun dh lena..cuma kdg2 je..sakit tak lehhh tdo.eheheh...


Aku sekarang suke dengan keje aku..walaupun gaji tak la begitu tinggi tapi yg penting aku suke..Leh katakan ini keje yg aku impikan..Aku juga berharap plan kwn aku tu jadi..kalau jd la..mungkin pengalaman yg aku ade ini akan aku gunakan untuk bantu dia..secara tak lgsg dpt la bantu aku juga..kan kan?heheh...skrg ni aku asyik online jer..duk dpn pc..kalau ade org nk print..aku gerak lak sikit..kalau byk gerak pun time buka kedai pagi2 je..kena sapu sampah...tp yg xbest sbb kedai ni pakai karpet..ssh nk bersih sikit..sbb pasir yg bdk2 selalu wat masuk..alih2 kotor balikk...mcm xder makna bersih pg2..tp xper..itu dh tugas aku..aku kena sapu juga..yelakan kalau xsapu nnt tambah2 kotor kedai aku ni..xder lak bdk nk masuk...hehe..


Mesti ade org tertanya apa kedai yg aku maksudkan ni..?Kedai yang aku maksudkan ini adalah cyber cafe yang menawarkan kemudahan internet..termasuklah print,scan dan lain lain..Rm2 je sejam..kalau nk print tu lain2 harga dia..kalau hitam putih rm0.30 jer 1 keping..kalau warna lakk bergantung berapa banyak warna pada kertas itu..kalau penuh mugkin cecah rm2,kalau sikit je..rm0.50..scan pulak rm0.50 je sekali scan..insyaALLAH...kalau byk nk print tuu..akan dapat diskaun..


Keistimewaan cybercafe ini ialah dimana kalau customer menggunakan perkhidmatan internet dan jika melebihi rm3..kamu akan dapat 1 cop dari kami..Bila dah penuh cop itu..kamu akan dapat percuma 1 jam..hehe...biasa je ni..wat tarikan sikit..heheh..



No comments: