Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Friday, June 3, 2011

DVD-R

Alhamdulillah..hari ni settle 3 keping DVD-R aku burn untuk letak gambar perkahwinan twin aku tu..Sebenarnya aku malas nk buat tapi aku jer yang boleh buat setakat ni..tak der sapa selain aku yang boleh buat..ahaks!!..Start hari ni sampai hari ahad aku keje tanpa henti..erk! tanpa henti mcm mane tu..xderlah..cuma aku keje full dari pagi sampai 12 malam..Sebab tak der org bleh cover aku minggu ni.Biasa Abg lie or Kak Gee yg cover tapi mereka pun ada kenduri yang perlu mereka hadiri..Giliran mereka plak..Dah aku 5 hari cuti semenjak jumaat minggu lepas..huhuh~..majlis perkahwinan twin aku tu memang memenatkan..Dah la Panas je skrg ni...Rasa nk duduk dalam telaga jer..Nape dalam telaga mie??Sebab telaga kan air dia sejuk..Lebih2 lagi kalau duduk kawasan gunung..Air dia memang sejuk..Dulu aku masa kecik2 selalu balik sg lembing..sana air paip dia adalah dari gunung..Kalau mandi pagi2 mesti sejuk gilerr..Kalau ira mandi comfirm kena pakai heater...aahahah~...Mungkin air telaga dari gunung tu sama sejuk dari air yg kt platform joe keje...wakakak~..joe dengan ni memang tak tahan sejuk..erkk!!!..lalala~...Ira,tira dan za agak2 dh abis ke main game angry bird tu??Mesti tak habis lagi..sian mereka tu..susah nk habiskan game tu...Asyik2 ngamok je mereka..hak3..harap2 mereka sabar dalam membanteras Babi hijau itu..huk3..
Joe?ko wat menda pg2..cari kayu ke??ke mancing ikan puyu?....Nnt ko gi la mancing kt lombong desa mesra tu...ko ajak za sekali...huk3...

No comments: