Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Friday, June 10, 2011

Today is better than Yesterday...




Semalam aku perasan satu user FB yang aku tak pnh tgk nama tu..Aku tegur..Dia jawab memang seperti orang lain..Aku tgk profile dia..Ada gmbr teady bear jer..Bila tgk kt photo album dia...Baru aku tahu dia rupanye kekasih lama aku...aisshh..Nampaknya dia berubah dari segi perbualan..Biasa dia melenting je klu aku tegur..ALHAMDULILLAH..Harap dia berubah kerana ALLAH...

Bila berbual tu dia ada minta tolong pasal Lappy dia..Lappy dia kalau nk taip kena tekan hold+FN baru dapat taip mcm biasa..Aku fikir2 nape jadi mcm tu..Aku search google..Dah dapat jawapan dia..Dia kena Off balik Scroll Lock..kalau tak nanti akan jadi macam tu..Dia ucap thx..Biasa bagi aku dia jarang sgt ucap thx kt aku..Tu mungkin dulu la..Sekarang dah ok kot..Mungkin kekasih dia dah banyak mengubah hidup dia..Harap macam tu la..

Sebagai seseorang yang pernah amik berat pasal dia..Aku cukup gembira atas perubahan diri dia..Sebab aku dulu tak mampu untuk mengubah sesuatu keburukan tentang diri dia..Semalam saja dia seperti org lain..Status Single sudah tukar kepada couple..Biasa dia buat couple pun tapi tak der nama bf dia..tapi kali ni semua ada..Gambar2 ttg BF dia pun dh dia publish..Kalau dengan aku dulu pun..Terpaksa private..Sebab dia tak nak kecoh..

Bf dia ok..Bf dia selalu tegur dia jangan cakap kasar dengan mie..Bf dia mmg baik..Yerp mmg baik sbb bf dia mampu terima seadanya kekasih dia, Walaupun banyak perkara berlaku semasa aku dengan dia..bagaimana lak dengan kamu semua..Adakah kamu semua terima seadanya kekasih kamu..Harap2 macam tu la..heheh..

Dia ada tanya mie bila nk kawin...Aku cakap lambat lagi..Sebab dia tahu twin mie kawin 2 minggu lepas..apa2 pun aku sebagai manusia yang sentiasa ada kelemahan diri juga mendoakan kebahagian diri dia dan semua orang yang rapat dengan aku..huhu..Stop sini dulu la..Serabut dengan bdk2 ni..Habis semua idea aku lari..ahaha..ok..sayonara.. :)

No comments: