Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Saturday, June 25, 2011

Sesawang...

Nampak dah banyak sesawang membesar kat blog aku ni...Sian burung biru aku tu tak dapat terbang bebas akibat aku dah lama tidak menjenguk ke laman sesawang ni...erkk..Kenapa ko tak update blog ko mie??Soalan cepu emas tuu kalian..Sebenarnya aku ada masalah sikit la..Masalah ni berkaitan dengan diri aku sendiri..Masalah ni kalau aku sendiri tak settlekan..maknanye susah bg org lain berharap lagi pada aku..Apa Masalah ko ni mie?Macam besar jerr..cer cite cer citeee mieee...Ok la..Aku cerita..


Tapi sebelum tu aku nak mohon maaf kalau apa yang aku nak cerita ni membuatkan kalian tidak puas hati atau merasa begitu sakit hati.. Dengan ini aku mulakan ceritanya... bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm...Sebenarnya masalah aku memang datang dari hati serta anggota badan aku...Masalah aku ni ialah malas..Jeng! jeng! jeng!...Yela aku memang malas nk update..Aku duk sedap layan cite inazuma eleven dan katekyo hitman reborn..Maaf ek saudara kalian..huhuhu...


Best layan cite walaupun cite ni sebenarnya tak berkaitan dengan realiti tapi cite ni mengajar erti sahabat dan setia..Bgs cite mcm ni..Suka suka suka...ahahah!..Hari ni joe ajak aku pergi muadzam la..Aku dah bgtahu dia tgk la nnt..sebab ni dia ajak secara tiba2 tanpa perbincangan dgn aku dlu..erkk..tp xper aku pentingkan diorg dlu..Aku pergi kot..kalau tak der nnt..aku  ttp je kedai aku ni..ni jer la aku nk cite..Masalah malas aku dtg lagi.. :p..daaaaaaa......

No comments: