Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Monday, August 1, 2011

Akhirnya...





Aku sudah 5 hari tak keje sebab kecederaan kaki aku..Masa kt padang aku mengelupur akibat sakitnye kaki aku...Kalau sapa pernah mengalami kecederan kt buku lali mesti tahu mcm mane rasa sakitnye..saborr jer laaa...hari ni aku keje mcm biasa setelah 5 hari cuti..tapi dalam 5 hari cuti tu aku pergi jalan2 gakk..pergi mancing kt muadzam dgn joe...xpadan dgn sakit kaki..muehehe!...pergi ecm la..giant la..komplex la..beli itu la..beli ini la...tp bkn aku yg byk beli..ada la sorg tu..hehehe...Hari ni aku buka blog ni mcm biasa..tp terkejut ada sorg blog awek tuu dh jd blog berunsurkan seks...kenapa leh jd mcm tu..mesti domain dia ada org amik atau hack acc blogger dia..dan aku rasa mungkin berkaitan dgn database nuffnag yg dihack berapa hari lalu..Dikatakan dalam 3000 acc dihack..Aku punya xkena kot...Nuffnang jugak menyuruh kita semua tukar pswd or whatever yg perlu...(aku malas nk cite sebenarnya)..lagipun sapa yg ada daftar dgn nuffnang je kot...hehehe...Hari ni juga ada hari pertama umat islam diseluruh dunia berpuasa...dan aku nk amik kesempatan disini utk mengucapkan selamat berpuasa dan melakukkan ibadah puasa...Assalamualaikummm... :)

2 comments:

Joe Black said...

bagi link blog awek tu...erk...

Mie Fisher said...

errkkk...blog dia kena curi..ngehhh...