Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Tuesday, September 20, 2011

Dh lame tak update!!!

Fuh..Fuh...Fuh~..mak aii...berabut dah dashboard aku ni...tak termasuk lagi yg dlm dashboard...hihih..Dh lame xupdate..Sbb apa tu mie ko xupdate??..Susah soalan tu...tp xper..aku jawab jer...Sebab aku malas kot..ahaks..Xderla..Aku hari2 main game..pastu klu nk update pun baru je taip berapa patah perkataan..Aku dh jadi malas..ahahaha...So kali ni aku update la dengan gigihnye..uhh~..

Disebabkan game tu abis aku settlekan...Dari first episode sampai kt 5 aku abiskan...Yg latest tu pun bru kua brapa hari tp aku dh hack..Sng jer..xyah aku beli2 game mcm tu..ahahah...Jahat!!!...errr...tak ni kelebihan sebenarnye...huhu..Ok..skrg ni pun aku sibuk dgn game Boomz..game ni sebnarnye dalam versi BM..Klu sapa pnh main game worms..Dia lebih kurng je cuma game ni game online dan game ni comel2..sapa minat yg comel leh la main game ni..Leh 1 Vs 1...nnt aku bagi link dia..Game ni ramai gak bdk2 sini main...Sbb dia sng je nk main..Xsusah mane pun..Lagi pun dia bahasa melayu...hhihi..tp kelakor la plakk..Apa yg kelakor mie??erkk..kelakor sbb dia dlm BM..aku baca jd xphm..huhuh...tp xpe..nnt ok la sbb game ni terbaikk...




Sebab asyik sgt main game tu..Aku jrg duk ngadap Fesbuk..kecuali ada org ajak aku main poker...Tu biasa ayu yg ajak...ahahah...tp asyik kalah jer..huahua..Pastu ayu gak kena pow..Kdg2 supar joe..hihih...Skrg lakk acc ayu kena hack...Sian dia...Moral..jgn main poker dalam acc yg penting..huhuhuh...Sebenarnye poker tu haram..walaupun kita xmain pakai duit tp tetap haram...Aku baca  setelah lama main poker..iskkk..Nk taw??baca sendiri...

Owhh!!...Aku jumaat ni akan pergi Bukit Merah!!!...Yes!! antara tempat dalam list aku selama ni yg aku nk pergi...Duk sane 3 hari 2 malam..Ni org yg aku sayang yg sponser...time kasih..Kerana sudi bwk diri aku yg tak seberapa ni...tak sampai seminggu aku meluahkan kata2 aku ni pada dia..Tapi tak sangka dalam seminggu jer dh leh pergi..InsyaALLAH semua tu jadi jika tiada halangan melintang..tu pun aku dpt call dari dia pg td...Aawww..Sori kawan2 jika aku tak dapat membawa kamu..Aku teringin nk ajak ramai2..Mungkin suatu hari nnt kot..Sbr jer laa...Hmmm...
aku rasa sampai sini jer update aku kali ni...See u again...Daaaa


No comments: