Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Thursday, September 22, 2011

Tundaaaaaaa....

Ouchh!!...Trip ke bukit merah aku ditunda ke 3-5 oct ni..bgs jugak tunda sbb skrg xbrpa byk duit..ade skit2 je...huhu..So..Aku tgu la 3-5 oct ni..Mengikut kesayangan aku..Dh booking kt sane tp ade pblm org sane...So ditunda tp dpt diskaun..huhu..Ok la kan..Ada makna tu..Lagipun 3-5 oct tu adalah hari bekerja so..Tak ramai mane la kt sane..Baru la syok..Syok sbb tak serabut..nk main apa2 pun xyah nk tgu sgt..Yeahhh!!!...tak sabar btl nk pergi sane..first time katakan..Tak pe mie..Slow2...Malaysia ni masih byk tmpt menarik nk pergi...


Owhh!!..Ayah sedara aku call suh jd pegawai pemerhati hari ahad ni..Nk pergi ke tak nak..Jadi pegawai utk YB   apa ekk..aku tak ingat name..Haaa! YB Zali bin Besar..Utk jamuaan raya katanye..Apa tujuan aku jd Pegawai pemerhati aku tak tahu laa..Macam Agent gitu kot..ahaha..tp tak sure aku nk pergi ke tak..Sebab aku ckp suh abg2 aku yg lain pergi..lagi pun ramai lg sepupu yg ok..huhuh..Apa2 pun aku xsabar2 lg nk pergi Bukit merah ni..Hmm..Malas dh nk taip..Sampai sini jer la ekk..See u again..Ahaks!

No comments: