Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Thursday, October 6, 2011

Adakah aku salah anggap??



Assalamualaikum kepada blog walker atau blog skodeng...hehe...Aku hari ni nak luahkan perasaan sikit..Sebab aku rasa makin lama makin sakit hati...Sebenarnya perasaan sakit hati ni bahaya..Sebab dia melibatkan hati kan...Mungkin boleh bawa maut???Apa apa pun meh aku cerita kepada ko org semua kenapa aku sakit hati..Jommm!!


Semua orang ada kenalan rapat kan..Tak kisah la yang baru kenal atau dah lama kenal..Kadang2 ada org yg baru kenal seminggu dah rasa rapat ataupun masing2 dh setuju yang dia sudah boleh dijadikan sebagai BFF or sebagainya..Kalau adik angkat atau kakak angkat dan apa jenis angkat pun boleh termasuk dalam cerita aku ni..

Aku kt sini mmg tak suke kalau pertanyaan yang kita tanya dia  tak jawab..Ataupun dia online dan kita pm dia..tapi dia tak replay..tp bila tgk status dia..Leh plak dia comment dgn org lain kan...Aku gak tak suke kalau aku call dia..tapi tengah borak tu ada pulak orang lain call..Boleh la plak dia ckp "Nnt jap saya nk jawab panggilan ni"atau pun alamak!! dia call..Saya nk jawab panggilan ni.."Dengan nada yg cemas atau pun risau..Padahal selama ni jika dia susah..."Nk minta tolong boleh"..Atau pun time dia sakit.."Dia ngadu nk dmm la..apa la dan sebagainya..

Kat sini bukan aku nk tunjukkan aku ni jeles ke apa..Aku kt sini nk tegaskan tentang keutamaan..Utamakan yang dahulu dulu baru kemudian..Kecuali la dia ahli keluarga tak per la..Ni tah sapa2 yg aku sendiri tak kenal..Bila berlaku macam tu kadang2 aku terfikir..Aku ni dicari bila susah jer ke?..Walaupun aku fikir mcm tu tapi aku tak tunjukkan sebab aku ni mungkin salah anggap jer..

Tapi bila dah banyak kali jadi macam tu..Hati aku pun dh makin panas dan aku pun luahkan kt sini..Maaf la yer kalau sapa2 terasa..Tapi mungkin salah aku sebab kita sememangnya dah tahu yang banyak manusia macam tu..tak kira dalam keluarga kita atau kawan yang duduk sebelah kita..tapi tu la kan..Aku ni tak pernah serik..Sebab aku jenis fikir "Mungkin aku yang salah fikir kot"

1 comment:

QueeN TerataI said...

sabar yer... biasalah manusia.. bila sush baru ingat kita.. bila senang.. x senang dia nak ingt kita.. erm.. miebuat x tahu je la.. kalo pk sgt mie yg sakit hati.. so jagalah ahti mie tu dgn baik yer.. :)