Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Wednesday, August 24, 2011

3 Hari Lurus..erk..



Sakit otak..tu je aku dpt gambarkan pada pembaca sekalian..Tak paham??ok2..aku cite gak la walaupun aku skrg tgh sakit otak..huhuh..Bkn sakit kronik k..Ni sakit otak sebab terlalu byk main game puzzle dan misteri..Game ni mmg menjadi kegemaran aku dari dulu lg..Ni bgs utk melatih kecekapan mata dan otak kamu dalam masa yg sama...Tapi kalau rabun tu jgn main game ni..nnt makin terukk..Selalu la minum air carrot susu utk membuatkan mata anda menjadi kuat..huhuh...


Banyak aku main game..Aku rasa dh cecah 5 game aku main dalam masa 3 hari ni..Antaranya...Mortimer becket,Deep of empress,tresure seeker,Veronica river,serpent of isis Dan yang aku tgh main skrg adalah Curse of the Pharaoh..Game ni klu ikutkan masih baru lg kuar kt Yahoo games dan berbayar tp aku download kt 4 shared sebab sana mesti ada org share yg game tu dh kena hack..So sng la main..Free jer..huhuh...


Game ni mmg btl2 mencabar la..Nk kena cari brg..Yg kecik ada..Yg besar..Ada yg tersorok..Pastu ada yg part tu kena cari settle puzzle baru dpt brg..Masing2 game tu ada kekuatan sendiri..Kalau jenis tak sabar mmg cepat putus asa..Game ni membantu kamu untuk sabar dalam mencari dan menyelesaikan sesuatu perkara..huhuh..Tapi apa2 pun game2 mcm ni mmg seronok..Nk try??Download je sndiri...ok aku nk sambung balik game td...Daaa...

No comments: