Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Wednesday, August 10, 2011

Sabar jer laa...hehe

                       


Assalamualaikum...Aku semalam keluar shopping dengan mereka berdua yang aku sendiri akui sebagai BF..Boleh plak ira lupa brg dia nk beli yg berapa hari sebelumnya sepatutnya beli..Ira dh tua gamaknya..hehe..Balik dari shopping semalam punyala sakit kepala..Nak tidur pun tak boleh..Dia punya sakit mcm nk hantuk je kt dinding..Tapi aku dapat gak tidur atas keizinan ALLAH SWT...Bila bangun sahur jer kepala sakit lagi..

*sigh...Pagi ini sahur agak lambat sedikit dari hari yang biasa..Maklum la jam sebagai pengera tidak dapat melakukan tugasnya sebaik mungkin pagi tadi..heheh...Tapi alhamdulillah dapat juga aku bersahur pagi tadi..Macam biasa sahur dengan segelas air kopi yang selalu dibuat oleh nenek aku dengan penuh kasih sayang..Air kopi bancuhan dia memang terbaik..Kalau Joe mesti suke air kopi ni..tapi sekarang ni dia dh semakin lupa itu semua kerana lebih taksub dengan air blander dia..heheh...

Selepas sahur je tu sementara tunggu azan subuh tu...Ingat nk pergi beli panadol kt tujuh sebelas...Tapi macam malas plak..Aku baring2 dan akhirnya aku tertidur sendiri akibat menahan sakit kepala..Last2 aku sedar selepas nenek aku kejut untuk solat subuh..Kepala still sakit lagi..Aku solat sambil menahan sakit kepala tu dengan penuh kesabaran..chewaahh..hehe..abis je solat..aku berdoa la seperti biasa cuma ditambah untuk memohon legakan sakit kepala aku ni...Kemudian aku tidur balik...Dan ALHAMDULILLAH..Selepas je bgn tidur tadi..Kepala aku dah ok...Syukur sgt2 atas ALLAH kerana memakbulkan doa aku pagi tadi... :)

5 comments:

Katak Hijau said...

1. ira belom tua lagi..

2. pening2 tak bole minum kopi..

3. hehehehe :D

Mie Fisher said...

1. ok..dh xmuda..hehe

2. kopi bgus utk pening..erkk

3. hehehe

Joe Black said...

membasuh ingatan...erk

AyU D H@!r! Pr!nCeS$ ~ 0n 9 ~ said...

mie kena minum bontot kuali je..cam cite nujum pak belalang tu...

Mie Fisher said...

Ayu~ayu ni pg2 dh mencarut.kurang pahala pose dan mie dpt byk...ngehh3...