Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Wednesday, August 17, 2011

Apakah ini cinta?



Jari jemari ligat menaip papan kekunci bb aku...Tapi jauh disudut hati aku terasa tak nak menaip lg..tapi aku cuba..cuba untuk memberanikan diri...Kadang2 terlintas kt hati ni..Aku ni sapa pada diri dia...Dia anggap aku apa ek..Adakah aku yg sungguh2 nk mengenali diri nye...Hmm..tapi tanpa usaha xkan berjaya kan...Aku banyak kali yakinkan hati aku ni.."ko cuba je mie...mana tahu..tuah tu ada..."..Amin..

Erm...Taip2 hari aku htrkan surat utk nye...tapi jrg sekali aku dpt balasan dari nye...Mungkin dia Bz kot..yela kan..Dia ada hidupnye sndiri..xkan nk mengadap aku je..Lagipun baru2 ni je dh agak rapat tp tak la serapat mana..erk.muehehe...Agak2 dia buat apa ek skrg ni...Nk je jumpa dia tp mcm xsesuai je skrg...Tapi semalam ada plak org rindu kt aku tp aku xnk org tu...tapi dia mcm beriya2  jer..Biarla ko rindu ke apa ke..Aku nk kenal org lain..

Gelisah...resah semua ada dalam hati ni...kadang2 aku pk bkn2 je..aku ni mcm lebih2 plak..tapi nk buat mcm mane ekk...otak asyik pk bkn2 jer...Kalau xpk mmg xsah...adoiyai..Aku kena zikir byk2 ni lepas solat...huhuh...Sabor jer laa....

No comments: