Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Thursday, April 14, 2011

Adakah Dia bintang Ku?



Susahnya nak melupakan dia. memang sukar.atau tak mungkin aku melupakan dia. suatu sudut hati ini berteriak memanggil namanya tiap hari.bagai ada sesuatu menghalang suara itu terus lantang. atau sebenarnya aku sendiri tak mahu melupakan dia. untuk apa? aku kini berserah dan pasrah kepadaNya.
Adakah aku yang melakukan kesilapan dulu.Biar lah waktu merawat hatinya yang hancur. dan aku disini mengutip kembali cebisan hati yg luluh. layakkah aku mendampingi dia. kadang aku rasa bersalah. bagai satu seksaan atas ape yang telah aku lakukan. adakala aku merasakan apa yang telah berlaku adalah yang terbaik. untuk aku dan dia. benar.aku masih mengingati dia. tiap hari tertanya tanya dimana dia, bagaimana dia, bahagiakah dia sekarang? aku belom cukup bersedia untuk berhadapan dengan dia semula. terlalu banyak kesalahan dan kesilapan aku pada dia. dan aku tak tau adakah aku mampu merawat hatinya yang luka. adakala hati ini terdetik. aku tak mampu memberi apa yang diimpikan.tak mampu membahagiakan dia. terasa dia layak untuk mendapatkan yang lebih baik dari aku. aku tahu.aku sedar.dia menerima aku. tak seharusnya aku berfikiran begitu.
tapi ketahuilah bahawa aku merasakan bahawa bukan aku yang dia cari. impiannya mengunung tinggi. impian nya seluas lautan. dan aku ingin kau tahu,bahawa aku tak pernah berhenti berharap. tak pernah berhenti berharap aku dan kau ditemukan. sebagai dua insan yang lebih baik dan bersedia.waktu itu tiada lagi rasa sangsi.
kau masih aku ingati.
maafkan aku
kau masih dihati ini
Ya Allah. Andai dia milikku maka satukan lah kami. Andai dia bukan untukku maka jauhkanlah dia dari hati ini. Amin.....

No comments: