Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Wednesday, April 6, 2011

Ehhh!! dh 100





Eh..Eh..Ehhhhhhhhh!!!!."Terkejut kiteeee"..apa kena dgn ko ni mie!!!.hohoh! ok...Aku explain napa aku jd cm tu..Jeng!jeng! jeng!Dengan ini MieFisher umumkan..Blog Aku sudah mencapai ke 100 post..lalalala~..selok la ko ni mieee...sori2..aku mmg selok..sbb bkn semua blog yg selalu update..bkn semua blog yg mcm aku..eh tidakk!! mmg semua blog bkn mcm aku..kan kan kan..heheh..


Akhirnya blog aku dh smpai post yg ke 100..ALHAMDULILLAH..Walaupun sudah ke 100..aku masih bernyawa dan masih cukup semua sifat aku pada hari ini..Terima kasih pada Joe kerana telah memberi tajuk yg pertama pada blog aku dlu..Tu pun masa dalam perjalanan pergi johor..Kalau ikutkan bkn saat itu aku terfikir nk ciptakan blog aku sndiri..Sebenarnya dh lama niat itu..tapi aku tangguh2 dlu sbb tak tahu sbb apa aku nk buat blog ni..


Kalau kita fikirkan balik..Kebanyakkan blog yg aku tengok adalah berkisarkan hidup mereka..Termasuk la jugak aku..Blog ni ibarat dairi dalam hidup..itu pun bergantung cara penggunaan blog itu..ada org gunakan blog utk mencari duit poket..ada org menggunakan blog utk tujuaan yg tidak elok..Inilah yg dikatakan teknologi yg bergitu sukar untuk dikawal..Semua ada tangan kita..Semua ada di fikiran kita..semua ada di hati kita bagaimana nak menggunakan sesuatu perkara itu...


Apa2 pun aku tidak lah baik seperti org lain..aku pun mgkin pernah salah menggunakan sesuatu perkara itu...ehh!! apasal la aku ni tiba2 jd penceramah ni..huhuh..Aku skrg ni sibuk duk main 1 game ni..best game ni..nama dia pockie ninja..best2..CV aku main bodo2 jer..Biarlah org lain nk lintas ke apa ke..aku ta kisa...huhu..td aku baca blog katak hijau..sian dia ikan gopo dia mati..ntah2 dia yg mkn ikan tu..erkk..sbb dia dh suke mkn ikan..tak pun dia mimpi main CV..pastu secara tak sengaja dia susun semua ikan tu..erkkk!! tobat ahh..ahaha...


Pagi tadi abg aku dtg kedai..Dia ckp "Tunang dia tanya cukup tak rm25k utk buka cc"..aku ckp cukup tu cukup tp tgk la nnt..kena tgk dlu kedai nk buat tu mcm mane..baru lehh nego harga sekali lg..Aku on jer..sbb aku yg akan handle nnt..ahahah~..harap2 ada plan tu nnt..Aku dh rasa letih jari2 aku ni...nk taip pun malas daa...Apa2 pun kita tgk post akan dtg ekk..Adioss amigoss..daa...

3 comments:

Joe Black said...

dah cukup 100 bole la ko ikut aku hantar mayat sin...nnt kalau ko antar mayat...ada banyak citer ko bole masukkan dalam blog ko tu sin...erk...kalau mcm tu bukan 100...tapi 1000...2000...3000 entry ko boleh hasilkan dalam setahun sin...erk...

Mie Fisher said...

erkk!!..hari2 nk kena cite pasal mayat ke chal??

Atirah Tyra said...

tahniah mie.dh 100...tererrrr...