Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Saturday, April 9, 2011

Bila 2 cinta tak sehaluan...

Ni sarapan pg aku hari ni..dh lama tak mkn roti canai...




Cinta..Banyak betul makna cinta dalam dunia ini..Tapi bg aku cinta itu adalah bergantung pada seseorang itu bagaimana hendak mencoraknya.Kita tak pernah lari dari cinta..Banyak perkara berkaitan dengan cinta..Dan aku salah seorang darinya...


Aku rasa dh lama aku tak jd org tgh antara dua org manusia yang bertelagah akibat cinta..Seperti biasa aku akan tutup kedai aku setibanya pukul 12 malam..Badan dah penat2..Lenguh semua urat sendi aku akibat duduk je atas kerusi selama 14 jam..Dah keje aku mcm ni..Terima jer la..Kalau joe baca ni mesti dia ckp "Aku ajak keje dgn aku tak nk..Teman aku je htr jenazah.."Gitu la dia kalau cakap...iskkk...


Bila aku dh sampai rumah aku terus je nk mdi dan dalam masa yg sama aku teringat siang td yg aku nk call kawan aku sorg tu..Dah agak lama tak call..seminggu kot..lama ke??lama la jugakk...Lepas je mandi aku on TV dlu..kot ada cite sedap..sambil2 tgk tv tu aku call la dia..call 2 kali line jd bz..pastu aku rilex jappp brapa minit aku call balikk...Baru la dia angkat..Dgr sore dia mcm bru bgn tdo..


Aku borak2 dgn dia...Masa borak tu aku rasa mcm dia ada pblm..dia pun cite la pasal bf dia tu..Dia ckp "3 hari dh bf dia tak call dia or sms dia.."dia syak bf dia ada pompuan lain..aku cuba yakinkan dia jgn pk bkn2..sbb kita tak tahu lg kan..cuba tnya dia elok2..aku ckp kt dia mcm tu.. tp dia seperti degil mmg dh cop yg  bf dia main kayu 3..hurrmm...Dia pun suruh aku try tanya bf dia...


Aku pun sms bf dia.. aku ckp yg awek dia nangis2 sbb rindu kt dia..Bf dia balas ckp dia xnk call sbb selalu nangis pastu dia cakap awek dia ada bf bru..aku pening..sapa yg salah ni...tak kan aku yg salah...adesss..aku call balik awek dia lakk...tanya kenapa bf dia ckp dia ada bf bru..rupa2 nya sblm ni ada seorg lelaki cuba minta kapel dgn dia..Tapi dia tak terima..logik la gak dia tak terima sbb dh ada bf..aku tanya dia..ada cite kt bf tak..dia ckp ada..aku pun fikir mgkin faktor jeles yg sbbkan jd gitu..tapi awek dia ckp yg masa tu dia cm xkisah sgt...Mulut mmg ckp tak kisah..hati sapa yg tahu...


Aku pun cuba sedaya upaya tolong diorg..Aku call kapel ni nk tlg...akhirnya diorg bercakap kt hp masing2..aku ingat settle dh so aku pergi tdo..tp pg td dlm FB status ckp  dh single..sia2 je usaha aku..huhuh..tak per laa..janji aku tlg apa ptt..


*Aku rasa aku nk jd Dr yg tlg org dalam kesusahan..aku nk tukar nama aku jd DR Masalah Cometome...Bila ada masalah nnt come to me la yer...kui3...

6 comments:

Joe Black said...

kotkyah peningkan kepala ko la sin...ko wat hal ko sudah...aku penah jadi kaunselor dulu...last2 hidup ko tak seanng dan kau disalakan bila diorg tk boleh nak bersatu balik...

Katak Hijau said...

bek tayah la jadi penasihat kalo last2 wat org putus cinta.. gagal la namanya tu.. hahahha

Marky Jaha said...

ko tgk dvd senaman je mie...tu lg best dr ko cube selesaikam msalahkn cinta org....haha

Mie Fisher said...

aku xselesaikan..aku just suruh diorg ckp dlm hp masing2..ahaha~..

ayU sYaFiQa said...

wt rugi kdt je call 22 tp last2 clash..ahaha..sabor jela...

Mie Fisher said...

ayu~ahaha..baik call je dr xcall..pakai hot tiket..