Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Wednesday, April 20, 2011

Selamat tinggal sayang...





wake!! up!! wakee upp!! Aku dikejutkan dengan alarm dari handphone aku...adess..malas btl nk bgnn..Nak tak nak aku kena bgn..Sebab aku dh janji dgn mak aku nk tlg abg aku pg pasar besar di bandar...katanya nk beli lauk sikit..Aku tgk jam pukul 6 pg..Apa2 pun mandi then solat dlu..Biasa solat je then terus tdo..huhuh..Hari ni lain sikitt...huk3..malas btl aku ni...hehehe...Lepas dh settle yg wajib aku siap nk pg pasar ni..Aku tengok jam balikk..Tengok2 hp aku matai..aku on balikk laa..tp..."Sim card rejected..erkk!! aku cuba lg sekali...sama jugakk..waaa...no cel aku yang aku aktifkan balikk smlm terus je mataiii...Malas lakk nk pg celcom center nii...adoyaii..baik aku beli je no baru sbb malas nk pg celcom center...tp bgs juga..org yg selalu kaco aku tu tak dapat call lg...lalalala~..tp jenis aku yg tak brapa suke tukar2 no ni..tp nmpaknya aku terpaksa pecah kod tradisi aku ni...huuuuu...Sian pada no aku yg lama ni..No lawa..ssh nk dpt no ni..aku sorg je ada...aku syg no aku ni..sedangkan yg maxis no tak lawa tu aku dh pakai 7 thn..T-T..Selamat tinggal sayang dan selamat datang no baru..Kau sentiasa di dalam ingatan aku... :))

No comments: