Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Friday, April 1, 2011

iskk...





Hari ini aku agak bz..selalu bz gak tp lain sikit dr biasa..Banyak sms masuk hari ni..tak terlayan rasanya..nnt klu aku skip sms tu..Nnt diorg ckp aku sombong..Bkn aku nk katakan banyak awek2 sms aku..tidakk..tu semua kawan2 aku..kebetulan 2.3 org kawan aku sms aku bertanyakan khabar..Alhamdulillah..Masih ramai lagi teringatkan aku..semua itu kawan zaman sekolah..Aku still pakai no lama lg..dah 7 tahun rasanye aku pakai no ni..sebab bg aku..aku tak suka tukar2 no..tak seperti sebahagian org sentiasa dikejar kejar org lain..Sampaikan diorg semua terpaksa menukar no lain..Alhamdulillah..aku tidak seperti mereka..walaupun mmg ada segelintir yg ganggu aku..aku masih sabar dan tidak mudah melenting..yeke mie?? ko tak mudah melenting..ye kot..kui3.


Pergi balik kepada tentang hari ni..Aku bz hari ni sebab sibuk dengan membuat kad jemputan kawin dan aqiqah..aku tak pandai menda2 alah ni..First time aku buat ni..Tapi seperti biasa..Aku sentiasa menggunakan google untuk membantu aku bila aku tidak paham dengan teknologi skrg ni..aku pn bkn pandai sgt pun..Dulu pernah belajar tp bila dah lama tu..jadi berkarat la..huuhuh..Tapi setelah berhempas pulas mengadap PC aku ni..Akhirnya terhasil juga kerja aku..Aku kalau boleh tak nak buat menda alah ni tapi disebabkan desakkan org sebelah..aku pun buat dengan hati tak rela...T-T...


Kesian pada diri aku hari ni..Tiada siapa yg ingin membantu aku..Tapi aku bangkit dengan usaha sendiri...erkk..ini bukan sedih sgt pun..saja je nk propa sikit..erkk..Pastu joe alur suh on ym dia..Katanya urgent..Urgent sokmo..tapi jenis aku kalau dengar menda cm tu..aku akan pk lain.menda la joe nakk ni..xper2..aku on jer..Rupanya dia suh scan and isi borang..Claim item kunun..suspen..walaupn sbenarnye aku dah tauu klu urgent tak la penting sgt bg joe..cuma jenis fikiran aku dh diajar mcm tu..erkk...


*sorg tu kuat la makan hari ni..doh la tak bg mie sikit..kemuttt!!

5 comments:

Joe Black said...

erk....aku punya selalunya bukan setakat urgent mie...tapi ini serius...!!!

Mie Fisher said...

Ini seriusssszzz

Katak Hijau said...

tayah bg mie laaa.. org suh dtg umah taknak.. hahaha

Mie Fisher said...

elehhh..dr dulu suh dtg umahhhh...

Mie Fisher said...

elehhh..dr dulu suh dtg umahhhh...