Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Tuesday, April 5, 2011

Di sini dan Di Situ..

Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa...


Aku bukan nk berfalsafah hari ni..aku nak cite sikit2 jer pasal smlm ..Cite aku disertakan dengan gambar..macam zaman sekolah dlu kan...bila ada gmbar..adala cite berdasarkan gmbr tu.....ngeee...Masa kerja smlm..ntah kenapa rasa nk ngamuk jer..kalau budak2 wat bising skit aku marahh..iskk..teruk btl aku smlm..sian pada diri aku...huhuh..Mungkin smlm aku xder mood sgt nk keje kot..adakah aku dtg bln??owhh tidakkk..aku lelaki sejati yg diciptakan oleh ALLAH SWT..pada pise or joe..jgn ngade2 nk tukar status jantina aku..kui3...erkk!! tidak lupa pada ira sekali...yg ni tak lehh caya gakk..kuang3..."PC 6 open bang..."


Tempat aku mencari rezeki..
Pada malamnya pulakk...aku kua dengan mereka berdua yg sengal dan gemokk..erkk..pssstt..diorg sebenarnya gemokk..dua2 kuat mkn..nk taw nape aku ckp mcm tuu..nnt lepas ni aku cite..lalalala~..ok..smlm aku kuar dengan mereka berdua..Mula2 pg giant..Shopping brg2 keperluan harian mereka...aku tukang tolak troli jer..best tolak2 troli ni..aku lehh excident dgn org..erkk..Aku lehh langgar joe..joe suke kena langgar benorrnyee..ira lakk suke kena himpit..tp ira xkua dr keta..dia duk dlm keta je dlm berapa hari ni..membesor dlm keta gamakknyee...ahahah! kecewa sikit la smlm sbb ira tak kua dr keta..dia jaga parking benornyaa..bgs btl dia kan...ahahah~..Joe dah siap dgn list yg telahh disediakan olehh Bunga cinta hati dia..hohoho! pjg btl gelaran dia..Tapi list dia tak abiskan lakk..Aku lakk yg ingat hanya la 1 jer..erkk!! yg tu kena tanya joe..Sbb masa masuk dlm keta tuu..yg tu je aku dgr..hohoho! Lepas settle brg2 keperluan mereka.."Terkejut kiteee"..erkk tersasul lakk..ok sambung balikkk...Lepas settle..mereka berdua ni lapooo..mereka berdua nk mkn..Tempat mereka nk pg ni adalah tempat kelmarin gak mereka pergi...Nak tahu mana tmptnye..jap kasi 5 minit nk pk...(5 minit kemudian) ok..tempatnya ialah rahsia...hohohoho!








Tengok2...Diorg mkn..Kuat mkn ni...hohohoh..Sorg mkn nasi lemak..sorg lg mkn nasi dagang..aku je tak mkn..sbb aku kurus..diorg kuat mkn..hohoho!..saboorrr jeerr laaa...Heheh..tp tak per..asalkan diorg bahagia..Tempat mereka mkn ni special skit..hanya mereka je mkn..mmg mereka mkn dlm keta tp keta ni parking kt mana??haaa..hanya kami bertiga je tahuu..kalau bgtahuu kang nnt ada org nk tiru mcm kami plakk..mana bolehh tiru2 mcm kami..The best of Kami ni..erkk...Special Edition nii..zzzz...






Haaaa..Mesti mereka2 yg baca blog aku ni nk tahu kenapa dgn telinga si mamat ni..jeng3..Cite dia sungguh menyayat hati..Kalau aku cite..Comfim kamu2 semua menangis..Tapi aku plakk rasa nk tergelakk..Tapi disbbkan untuk menjaga nama mereka2..aku tak cite la..pandai2 la ko org cite sendiri..Sbb aku tak sangguppp..huuuuu...

5 comments:

Katak Hijau said...

wakaka.. menyayat hati sungguh kisah ni.. haha.. makan lam kete laa,tinge putus laa.. ngeeee.. malam ni on lagi tak? haha

Mie Fisher said...

ahaha~insyaALLAH..nnt apa2 mie sms je joe tu...

Joe Black said...

nape dgn tinga joe tu mie?erkk...

Mie Fisher said...

erkk..yg tu kena tanya dia...

Atirah Tyra said...

mie geget tinger dia psl mie lapar yek.erkk..