Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Sunday, April 10, 2011

Tak Kenal Maka Tak Cinta





Pada pukul 5 ptg..Hp aku didtgi bunyi yg biasa aku dgr..iaitu panggilan telefon dr siapa aku tak tahu...aku tgk no tu tidak ku kenal..tapi aku rasa mmg si dia..Si dia yg tinggalkan Ipod nano atas meja aku...hurmm..aku biar je dlu..sbb nnt kemudian aku call balikk...tak lama kemudian aku call..Memang suara sorg gadis..Aku tanya ni %*#&^%$ ke??..dan btl tu mmg dia.. aku ckp dtg la cc amik balik ipod ni dan ada menda nk ckp dgn dia..Alhamdulillah dia dgr ckp aku..kalau tak dgr aku risau separuh mataii..erkk..


Dalam hampir kul 6 tu dia dtg..dia dtg dgn adik dia sekali...Dia mcm takot2 jer..iskk..aku ckp dgn dia smbil hulurkan ipod dia..Aku borak2 dgn dia smbil bincang pasal apa yg berlaku sebelum ni...Kemudian dia ckp "Sy nk berkenalan dgn awk"..Bila dia ckp mcm tu..aku lega..sbb aku tak nak dia fikir bkn2..Mula2 aku ckp "Nk berkenalan mcm mane ni"saje ckp mcm tuu..Pastu dia mcm majuk bila aku ckp mcm tu..aku ckp gurau jer..Boleh..Sbb perkenalan itu penting utk kenal hati budi masing2..jgn main redah jer k..


Alhamdulillah..Dia ok jer..tak ler aku cuak sgt.ahaha~..Lepas tu dia nk guna pc..Dalam FB kami byk berborak..Walaupun Jarak kami hanya la brapa meter jer..iskk..kelakor la..ahah~.tp xper..yg penting tak kekok sgt..Dalam masa yg sama aku minta maaf jika kata2 aku buatkan dia tak selesa ke apa ke...tp bgs dia paham maksud aku...Dia pun minta maaf sbb main terus redah jer...


Dalam sejam kami berborak..Bila dia nk balik tu dia ckp terima kasih dan bye..tu jer..aku pun balas bye jugakk...kui3..erkk!! alamak dia sms lakk..Aku kena aktifkan balik no cel aku nii...Kena pg wisma celcom gamaknye...K la..daaa...

No comments: