Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Friday, April 29, 2011

Susah jugak..

Membina kerjaya bukan lah mudah..Lebih lebih lagi bila kita hendak mencapai ke puncak kerjaya itu..Tapi bagi aku untuk mengekalkan kerjaya itu lagi susah..Pening dari atas sampai ke bawah..sebab itu lah kalau dalam drama mesti yang kena heart attack tu dari orang yang kaya kaya...tapi di sini bukan aku nk cakap yang aku ni kaya ke apa..Cuma nak meluahkan apa yang aku rasa..


Dalam kerjaya aku ni boleh dikatakan aku yang menguruskan semua aliran perniagaan ini..Aku boleh cakap 90% aku yang handle..Tapi dalam hati aku ni aku hanya fikir ini lah cara aku untuk meraih pengalaman yang mungkin suatu hari nanti aku akan gunakan juga..hari ni saja aku pening kepala sebab fikirkan masalah network..Kebiasaan berlaku menda alah cm ni mesti kaitan dengan cable atau server..tapi tu semua aku dh check..nak tak nak aku tunggu je..


Bila dh 2 jam baru ok..Aku tak tahu sebab apa..Aku on balik semua pc yang aku off td..Budak2 pun boleh main..Aku pun suka...ahahah~...Income pun masuk..Kata KG..Apa yang berlaku dalam bisnes kita akan menjadi efek pada aku...yerr KG..mmg btl..


No comments: