Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Saturday, April 2, 2011

Aku makanan dan pukul 12 mlm...

Ini bukan cerita bohsia..Bukan cerita mat rempit..Bukan juga cerita cinta..Ini cerita tentang aku yang semalam pukul 12 aku makan..erkk...Bila kamu semua baca post aku hari ni..mesti kamu semua akan sedihhh..mesti kamu semua akan pk "Ada lg org mcm ni kt dunia ni..keciann"Tapi ternyata inilah kisah aku..Kisah aku dan makanan aku pukul 12 mlm..Kisah ini bermulaaaa....


Sekitar pukul 12 mlm aku menutupi kedai aku..Perut aku sudah berbunyi menandakan masuknya angin...Kalau aku mkn pn hari tu hanyalah kepok2 dr sorg gadis dah jejaka..Tapi perut aku masih terasa lapor..Sesungguhnya Aku tidak sabar untuk pulang ke rumah aku..Di dalam fikiran aku terbayang bayang lauk2 yg mungkin akan terhidang di atas meja makan rumahku..


Setibanya dirumah..Apa yg aku bygkan tidaklah menjadi kenyataan..Aku kecewa bkn kerana aku tidak bersyukur..Aku kecewa kerana bygan aku tidak menjadi kenyataan..erkk..Lantas aku berfikir"apa yg aku nk mkn mlm ni"..Aku teringatkan akan popper yg aku beli dahulu bersama sama kawan2 ku..Tapi jika aku memasaknya..Pasti Popper itu akan menjadi tidak "properly"...aku berfikir sebentar.."Tadi ada pajeri nenas kan..ok la..aku masak dah campurkan semuanya menjadi lauk terhebat mlm ini"...ngeh3...Aku senyum seperti bangga dengan idea aku sendiri..erk...


Selepas mandi aku memasak lah popper itu..Memang hancur popper itu..Pada siapa yg tak tahu apa popper itu..Sila rujuk pada keluaran yg lepas erkk..ok sambung balik..selepas masak popper tu aku hidangkan bersama2 lauk yg ada...


Ni popper yg aku masak..Jadi apa ntah..

Ni la lauk aku mkn smlm..sian aku..Sadis2.erkk..

Itu lah semua lauk yg aku makan..Sedih kan..huhuhuh...Saje nk propa sikit...Ada org tu ckp nk belanje mekdi mlm ni..yer dop aku tak tahu la..huhuhuh..sekian..

*Nk mekdiii...huuuu...

4 comments:

Katak Hijau said...

erkk tak cakap nak banje pun.. cakap mlm ni je.. haha.. mie banje okeh.. huu

Mie Fisher said...

okk..pakai duit joe black..kuang3..

ayU sYaFiQa said...

ok la..ade jgk mknan...hu3

Mie Fisher said...

ayu xnk belanje mie..