Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Thursday, March 10, 2011

Alhamdulillah...Dia seperti sudah bahagia...





Melihat gambar gambar bahagia dia membuatkan agak sedikit cemburu...kenapa ekk aku cemburu...Mungkin ada sedikit kenangan aku dengan dia..Dan masa itu aku tanpa sedar sudah jatuh hati dengan dia..tapi tu kisah lama..Sekarang dia sudah bahagia..Aku bersyukur orang yang aku kenal bakal mendirikan masjid...Amin...


Semenjak dia dh bertunang..Aku selalu disindir oleh kakak dia.."Ko lambat mie.." dulu masa dia solo..ko terhegeh2..skrg lambat dh..." aku diam je...Bukan aku tak nak..tp keadaan tak mengizinkan..Sapala aku nk tawan hati dia..Sapa la aku yg mampu bahagiakan dia.. Dah jodoh dia dgn org lain..Mungkin aku lambat lg..jenis aku yg sentiasa lambat untuk memiliki sesuatu...erkkk!!..Tapi aku bersyukur dengan keadaan sekarang..Kerana orang lain lagi derita atau susah nk hidup..Terutama di luar negara..Begitu banyak kejadian yg berlaku dan semua orang tidak mahu berlaku pada diri sendiri...


Dia dengan hidup dia..Aku dengan hidup aku..mereka dengan hidup mereka..kalau tak caya..hayati lagu blog ni..erkk...Aku skrg tgh lapo..malas la nk taip panjang..yg penting aku luahkan apa yg aku rasa...


P/s~pada limah dan usop..dah beli belum brg??dh baiki lom keta??

No comments: