Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Monday, March 14, 2011

Erkk..dah Expire No Cel aku...









Aku hari ni dengan semangat bangun pagi utk pergi kerja..Smlm jugak aku ingat nk top up no cel aku..dah lama xtop up tu..Sbb jarang sgt guna..klu org call pun..aku call balik pakai no maxis..pg ni aku pergi kedai utk beli top up..Aku beli Rm10 je.sbb nk active kan je..tp bila aku dh abis tekan no pin dia..tiba2... "Maaf anda dilarang menggunakan perkhidmatan ini..Sila beli sim pak yg lain..erkkk!!!!!!!!!!!!!!!...#&*&*^(*@&(*..aku rasa bru 2 bln xtop up no tu..Bkn ke 3 bln ke..hampes..rugi RM10 aku...huhuhu..Sapa aku nk bg top up ni ekk..klu sapa yang nk top up cel ni secara percuma..sila comment dibwh..terima kasih...

1 comment:

eihin farahin said...

hahahhahaha....padan muka...spa suh anak tirikan celcom..mntng2 ada hot ticket...x bek btl..clcm majuk la tu sbb tu tamat tmpoh cpt...wkakakakakak