Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Monday, March 21, 2011

Poppers



Setiap perjalanan kehidupan yang dilalui manusia di muka bumi ini terdapat banyak cabaran, dugaan, halangan, suka duka, pahit manis dan berbagai macam ragam lagi wujud kerana itu sudah menjadi lumrah kita sebagai hamba-NYA yang sentiasa diuji untuk menilai sejauhmana keimanan dan ketaqwaan kita kepada Sang Pecipta seluruh alam ini. Ujian Sang Pencipta adalah berbagai bentuk antaranya sakit demam, bencana alam, gempa bumi dan sebagainya..

Disaat aku membaca hasil nurkilan dari luahan hati mereka berdua  membuatkan aku seakan menitis air mata..Gembira ada..Sedih ada..Tak terucap oleh perkataan atau gerakkan jari jemari aku disaat aku menulis blog ini..Kata mereka..Setahun sudah berlalu..Tahniah ingin aku ucapkan..Tetapi hidup ini tidak akan lari dari pelbagai cubaan.Yang hanya kita mampu..Terusan Hidup seperti biasa dan sedia untuk apa jua kemungkinan..

Semalam penat jalan2..Shopping sane..shopping sini..Dari Pasaraya yg besar sampai ke pasaraya kecik kitaorg pg..Bak kata org tu "Dh puas duk ktn ni.." nnt kita duk BP lakkk k..wakaka..Cite mengong xdpt tgk lg..huhu..Xperla..nnt download je la...cite yg tgh kua kt wyg pun dh ade dlm hardisk aku ni..sabo je la...mana dpt aku xtaw la..bkn aku yg download..Aku tgk je..Dan share pada mb2r aku..huk3..

Semalam tgh2 shopping tuu..Aku teringat dgn makanan yg ayamas hasilkan dulu..Sedap sgt..isi dalam tu ada cecair yg bila masuk dlm mulut akan jd hmmm!!! sdp nye...Aku lupa apa nama dia..Pastu smlm dok cari2 hampir semua pasaraya yg ada kt ktn..semua ke??ntah ler...cari punya cari..Jumpa kt Beserah...Nama dia popper...Apa maksud poppers ekk...maksud sedap kot...ngeeee...smlm sampai rumah terus je aku masak...mmg sedapp...sluoppp!!

Yg sorg tuu selok dgn kerepok moni...nape dia selok dgn keropok moni??...aku rasa dia suke dgn lagu keropok moni..mngkin dlm blog dia nnt akan kua tajuk tu..Sabo je la...huhuh...Pada saat aku tulis blog ni..Xnmpk lak diorg online..Tdo lg ke..mgkin diorg raikan ulangthn kot smpai pg buto..sabo jer la...Atau pun dia pg mana2..yg sorg tu nk suh snap  dr smlm lg..ntah dpt ke tak xtahuu ler..huhuh..

Aku tak tulis lg tajuk blog aku time ni..Aku pun xtahu nk tulis apa...hurmmm...tapi perut aku dh mulai lapo..aku rasa aku bantai je la tajuk apa2..nk mkn lu...daaa...

*Pada mereka berdua..Semoga berkekalan dan bilanye???aku nk timang cucu ni...erkkk

4 comments:

Joe Black said...

untuk keluarga dan kawan...keropok moni...erk...

Mie Fisher said...

ko gi wat blog keropok moni tu..ramai request kt aku..erkk

Katak Hijau said...

erkkk.. tahniah mie.. hehehe

Mie Fisher said...

erkk..aku lakk tahniah...adess