Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Monday, March 14, 2011

Tahniah Buat Pise dan Syuzi...









Terlbih dahulu aku nk ucap setinggi tahniah pada 2 org mbr aku ni..Pise dan Syuzi..Aku kenal dgn pise pun sama mcm Joe..kenal kt tag..Semuanya bermula dr situ..Tapi xnk cite pjg...Nak tahu pergi Blog SOME KIND OF WONDERFUL . Kt situ begitu panjang penerangan dr beliau...Sabo je la.. Aku cuma berharap dan berdoa..Nnt Mereka berdua tidak banyak diuji berbagai cubaan semasa dalam perjalanan ke Pintu kebahagiaan..Sapa la yg nak mereka berdua hancur ditgh jalan kan...Mungkin ada segelintir manusia yg bertopengkan setan yg akan cuba berbuat begitu..Tapi aku caya kt mereka berdua..mereka akan bersama...erk.nape aku cite bab suspen ni..erkk..!! sabo je la..


Kalau pise aku dah banyak kali jumpa..klu syuzi tu first jumpe masa trip pulau perhentiaan tu...Pastu last jumpa masa pg gombak..Kebetulan pg genting then terus ke gombak..dh dekat pun kan..alang2 org kata...Tapi semua perjalanan tu tak dirancang..Aku xtau cm mane diorg lehh kenal ek..xper..biar je la..tu cerita diorg..erkk...


Kalau pasal diorg ni aku xbrpa terer nk cerita tp pise ni jenis calm je..Kecuali masa aku pancing belangkas hari tu..Yg tu baru aku nampak wajah dia yg calm jd kelam..erkkk..sori pise...huhuhuh..Kalau syuzi ni..aku rasa dia cm gile2 sikit arr..tak pun mmg gile..erkkk!!! jgn marah syuzi..marah pise je nnt..wakaakka!...Apa2 pun doa aku kirimkan pada diorg berdua..Semoga diorg kekal sampai akhir hayat dan INSYALLAH selama-lamanya...Amin...

12 comments:

Marky Jaha said...

isshh...nape ko dedahkn citer pesal dpt belangkas plk mie..x cool la cmnie..kwang3..

ape2 pun..tq mie...arap sumernye berkesudahan baik2 saja...utk kami maupun ko...:)

Joe Black said...

muka pise yg calm jadi kelam sbb belangkas tu bole melekat kat muka org kalau dia terbang...nanti dia masukkan sesungut dia kat dalam mulut org tu...pastu nanti dia tinggalkan sperma dia kat dalam badan org tu...pastu nanti anak dia hidup dalam badan org tu..bila dah besar nanti, dia pecahkan perut org tu pastu dia kuar dari situ...tapi ada induk dia yang paling besar...keja dia main dan bertelur je..tapi dia tak duk kat dunia ni...dia dok kat angkasa lepas...bahaya belangkas ni...hati2 kalau tersangkut kat mata kail...hari tu kita nasib je sebab dia tak terebang melekat kat muka kita...sabor je laaaaaaa...

Mie Fisher said...

joe~nampak sgt nipu...
Pise~ni cerita hangat pise..mana xdedahnye...kuang3

Marky Jaha said...

joe : ceh..ni mesti kaki dvd ni...
mie : erkk...naseb bek xde rakam kn?kn?..bahaya tol belangkas..cam real je ckp joe..kakakaka

Joe Black said...

erk...ini serius...pasni kalau dapat belangkas lagi...ko campak je joran tu kat dalam laut...erk...kalau tak nanti induk dia boleh detect kita wat jahat kat anak dia...nanti dia hantar serang bumi macam citer skyline tu...pastutlah gempa bumi je skrg ni...mungkin sebab dia datang melawat bumi...nape dia melawat bumi?tanya kat mie...erk...

Mie Fisher said...

Erkk...dasyat giler...

Marky Jaha said...

alamak...induk dia dh lama mndarat kt bumi ni...mcm citer war of the world tu...tp at last kalah jgk ngn 'ruat'...umpan pling mujarab utk mnewaskn belangkas

Mie Fisher said...

tu pun kerana aku yg perasan bahawa belangkas tu kalah pada ruat..erkkk

syuzi syofia said...

hehe.. yer.. die mmg sgt2 calm.. teringin sgt nk tgk muke die kelam tu... & tingin nk tgk die marah... hahaha... aku mmg giler2... gile blom lg kot... hahaha

insyallah... doa2 kn yer..

syuzi syofia said...

hehe... ye die mmg sgt2 calm.. teringin jgk nk tgk muke die kelam & tingin nk tgk muke die marah... hehe
aku mmg gile2.. tp bkn gile ekk.. :P

insyallah... doa2kan kami yer... (^_^)

Mie Fisher said...

Giler la syuzi smpai 2 comment sekali gus..wakak..erkk..ni nk doa jd gile ke apa ni...isk2..

syuzi syofia said...

hahahha... doa kekal la... xkn doa nk jd gile kot... hahah... ingat yg 1st komen tu x msk... rupenye dh msk.. x perasan kene tggu approval... kiikki