Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Friday, March 4, 2011

Cite semalam punya pasal...

Melihat orang lain bahagia adalah satu perkara yang biasa di lalui setiap org..Tidak kira lah sama ada Kawan , keluarga atau pun musuh kita sendiri...Kadang kadang ia membuatkan diri kita sendiri terfikir.."kenapa la aku tak macam dia orang semua".."Kenapa aku masih sama je dari dulu"...Ini bukan pemikiran dari seorang yang menyesal..tapi ini adalah luahan kerana keadaan memaksa.."iskk..aku bkn nk cite pasal perasaan hari ni..aku nk cite pasal semalam...


Semalam aku seperti biasa keluar dengan kedua dua kawan aku yg paling selok..Usop dan Kak limah...Niat aku nk belanja dia orang makan..Yelakan asyik dia orang je belanja..Kadang kadang aku wajib belanja dia orang..heheh..Dalam keta masing masing tak tahu nk makan mane..Aku yg seperti biasanya akan mengikut je mana dia orang nk pg..Tapi still tak dapat keputusan nk pg mana..Mana tak nye..Macam dh 1 kuantan kita orang dh pg try..sampai tak tahu nk mkn mana...Akhir sekali aku cakap "Kita pg awana je la.."


Awana..tempat yg biasa kita orang pergi..Menu pun sama..tak jauh beza dari biasa kita orang makan....Siakap masak pedassss..Cendewan goreng..Sup togey..telur dadar..Lapo plak aku rasa bila cakap pasal mkn...erkkk!!..Semalam menu tu lebih sedap dari biasa... Usop ckp"mungkin duit ko berkat tak husin"...Aku tak jawab sbb kepedasan..Pedas dan sedap woo..Sampai kak limah pun nk tapau lg 1..Habis je mkn..pergi mana lak..Pergi TC ler..Nk snap2 Pakai A290Y...ngeee...


Sampai TC..Tengok parking yg kt tempat gelap tuu dh takde pondok bayar..Free la nmpk nye malam ni...Sapa tak nak free kan..Tapi yg hairannye nape la ramai lg parking kt tmpt byr tu...xper2..dia org semua kaya...ngeee...Si usop plak nk bwk beg Nike dia..Yg kalau dia pakai mcm ala pondan gitu..Kak limah tak suke sbb xsesuai lgsg..Aku pun tak brpa berkenan sgt dia pakai gitu...Tapi ada pulak dia yg bwk DSLR tu buat adegan pemakaian yg aku tak leh nk cite sini..sbb ni ada unsur 18SX keterlaluan..Aku duk gelak smpai nk terkuar air mata..Kak limah blok dia suh jgn pakai mcm tu...isk2..Usop2..


Kita orang snap2 la gmbr kt tc tu..Klik sana..klik sini...iskk2..Masa klip2 tu aku nmpk sorg awek ni..Aku kenal..malas nk tegur..sebab dia dengan kawn2 dia..dulu rapat dgn dia..Mak ayah dia pun kenal..Biasa klu Mak ayah dia ada..Mesti family dia tegur..So smlm aku malas nk tegur..Nasib baik dia xnmpk aku..Kalau tak, mesti kena ngadap dia...Lepas tu aku ingat dh nk balik..tapi seblom tu snggah kedai dkt area tu..Shopping sikit..Aku yg dh lama tak shopping ni bru la dapat shopping.Yang usop plak nk beli jam dgn lampu..Tapi yg belinye Kak limah..isk2..Kak limah dpt la jam 1..Cantik gak jam tu..Pastu beli bj lak..Usop pun sama nk beli bj...tapi semua xsesuai dgn usop..sian usop..Aku plak dpt sehelai je..tak banyak sgt pilihan kt situ..


Pastu drive thru kfc..Kita orang beli donut fish...Aku nk byrkan tapi cashier kfc tu lak ckp xder duit kecik..tipu arr...usop lak yg kena byr...Xper usop..nnt aku belanja lg..ngeee...Apa2 pun kami enjoy mlm tu..Patutnye ada lg tmpt kami pg..tp aku rasa mcm dh panjag entry aku kali ni..erkk...harap2 xder org jeles dgn aku lg..


P/s~Usop-awak esok.. kalao kawen.. awak nak buat pelamin seme pink ! , pastu kalo awak dah ada anok esok.. awok nak buat press conference macam si Erra pazira buat tu..!  bior seme pink!


Kak limah~Enjit2 semut..sapa sakit naik atas...


Husin~Kak Limah oii , tak tengok akademi fantasia ke ?


Ni bkn Kt Tc..Ni lain nye pantai.erkk

2 comments:

Katak Hijau said...

wakaka baru pasan entry ni.. haha..

Mie Fisher said...

lmbt arr ira...