Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Monday, March 21, 2011

Surga Cinta



Tiap kali aku terdengar lagu ni dalam keta mbr aku..Tiap kali itu hati aku seperti tersentap..Aku pun xtahu nape..Layan jer la...ngeee

Terdiam... hanya bisa diam 
dingin menyerang... di sekujur tubuhku 

Layangkan mata menembus cahaya putih kilaunya 
Meneduhkan lamunan 

Masih jelas terlihat, pesona ayumu 
Masih jelas terasa, getar dawai jiwamu aahhh... 

[REFF 1] 
Inikah surga cinta yang banyak orang pertanyakan 
Atau hanya mimpi yang tiada pernah berakhir jua 

Perlahan bawa semua tanya 
Satu bersama... langkah di taman ini 


Terangkai bunga tanda cinta murni adanya
Tapi kekasih pun tiada muncul hapus rinduku aahhh...

[REFF 2]
Di mana aku sedang berada mengapa sendiri
Lari telanjang tanpa seorangpun yang akan mempeduli

[REFF 3]
Terbanglah cinta sampaikan sayangku hanya bagi dia
Hanya rasa sepi meratapi malam tanpa dirinya

6 comments:

Katak Hijau said...

kete plg sejuk didunia ke? ehehehe

Mie Fisher said...

a'ah ira..keta paling sejuk tuu..tobat ahh..

Marky Jaha said...

lgu tema hdup aku n lgu wajib kt tmpt karoke spnjng thun 2010...best dlm x best...kwang3

Mie Fisher said...

erkk...lain kali ajak aku sekali pise...adess..

Marky Jaha said...

huhu...ko x ckp...adess...len kali plk..skng ni aku tgh simpan suara utk AF10...kikikiki

Mie Fisher said...

erkk...aku plak simpan utk apa??