Visitor Counter

Free Stuff

Followers

Tuesday, March 1, 2011

Terima Kasih Wahai Nenek Ku...

Aku pulang dari keje smlm dalam pukul 1 pg...sbb ade sorg customer tu nk wat ni la itu la..nk kena tolong wat surat apa ntah..aku ikut je apa dia wat..mcm tender je nampaknye..berjuta-juta tu..erkk..dia cakap nk bg aku 500k..kuang3...tipu je..huhuh...Sampai rumah dalam keadaan letih dan lapo..tengok dalam tudung saji ade seekor ikan..agak besar..masak merah lakk tu...perghh!! sedap..

ikan tu tidak terusik sedikit pun..Masih cantik dan kemas lagi susunan nye..Dalam hati aku terasa agak terharu dengan hidangan tu..Aku tahu nenek aku mesti akan masakan sesuatu jika aku balik lewat..Dia akan simpan lauk2 yang aku tak sempat makan...Aku terasa nak nangis bila terkenangkan pengorbanan nenek aku...Masa tulis blog ni pun aku terasa sebak..

Nenek aku sememangnya amat memahami aku..Aku berani katakan yang aku lebih sayang nenek aku dari keluarga aku yg lain..Nenek aku telah membesarkan aku dari kecil lg..Aku ni kembar sepasang..Nenek aku telah menculik aku dr ibu kandung aku...Bkn culik betul2 taw...ahahaha...Mungkin  aku dikira bertuah kot...huhu..

Akhir kata "Sememangnya yang terbaik dari yang terbaik la..."

Ni nenek aku..yg bj oren tu nenek org lain..erkk...

2 comments:

Joe Black said...

ko ni terbaik dari ladang...erk..

Mie Fisher said...

aku mmg terbaik joe..wakakak